Termeni și condiții
Orice comandă sau înscriere online la curs prin https://med-inno.ro (denumit mai departe „Website”) implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce vor fi detaliate mai departe.
1. Modalitate de contractare
În cazul în care doriți să beneficiați de oricare dintre serviciile și produsele oferite de către MED-INNO TIME SRL (menționat mai departe prescurtat MED-INNO), este necesar acceptul în prealabil al termenilor şi condițiilor specifice de furnizare ale acestora. Modalitatea de acceptare va fi realizată online, prin consimțământul acordat de Client în privința aplicării acestor clauze. Aceasta se realizează bifând caseta de „Termeni și Condiții” care face parte din formularul de comandă și/sau formularul de înscriere la curs pe care Clientul îl completează și trimite prin intermediul utilizării Website-ului MED-INNO. Conform OUG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.
2. Termeni
Politica de utilizare acceptabilă (care poate fi modificată periodic cu scop de îmbunătățire) este publicată pe această pagină a Website-ului MED-INNO.
- Prestator: MED-INNO TIME SRL, având CIF: 41018676, Nr.Reg.Com J38/600/2019, cu sediul social în Râmnicu Vâlcea 240065, jud. Vâlcea, Str. Luceafărului nr.5, Bl.A20, Sc.A, Ap.10; Adresa de corespondență: Șos. Vergului nr. 21-29, Bloc G1-G4, Scara A, ap. 39, București 022444
- Client: Persoana fizică/juridică care efectuează o Comandă sau completează un Formular de înscriere la curs.
- Produse și Servicii: Orice produs și serviciu oferit de MED-INNO, menționat în Comandă/Formular de înscriere la curs, care urmează a fi furnizat de Prestator către Client.
- Comandă: Acordul dintre Prestator și Client prin care MED-INNO se obligă să livreze produsele fizice sau să presteze serviciile solicitate de către Client, iar Clientul să achite contravaloarea acestora. Nu va avea valoare de comandă acea acțiune de solicitare a unui produs și/sau serviciu asupra căruia nu s-a transmis o proformă / factură fiscală Clientului.
- Contract: Contractul este considerat contract la distanță conform OUG nr. 34/2014. Acest contract este constituit dintr-o Comandă sau un Formular de înscriere la curs asupra căruia s-a emis o factură proformă sau fiscală, s-a transmis documentul fiscal prin email către Client, iar acesta a achitat valoarea facturii în termen. Nu va avea valoare de contract acea comandă pentru care MED-INNO a transmis factură către Client iar acesta nu a achitat în termenul de valabilitate al documentului fiscal.
- Zona de client: Website https://med-inno.ro
3. Efectuarea comenzii
După alegerea serviciilor sau produselor dorite, Clientul va completa online, prin intermediul Website-ului MED-INNO, datele sale de identitate și detaliile asociate produsului/serviciului solicitat de către acesta prin intermediul formularului de solicitare/înscriere. Acest formular de înscriere se află în pagina Website-ului unde sunt enumerate detaliile produsului/serviciului. Detalierea procesului de înscriere și conținutul acestuia este expus la pct 7.2.2 – Prestarea serviciilor de formare profesională.
Clientul se obligă să introducă în formular date complete, corecte și conforme cu realitatea. Înregistrarea domeniilor se realizează în concordanță cu legislația în vigoare. MED-INNO nu poate fi trasă la răspundere pentru orice pagube cauzate de furnizarea de către Client a unor informații incorecte sau incomplete.
Serviciile oferite
- Programe de pregătire în securitate radiologică (Cursuri radioprotecție)
- Consultanță, Suport și/sau Întocmire documentație în domeniul radiologic pentru obținerea autorizațiilor Clientului din partea CNCAN-ului.
- Servicii de manipulare instalații radiologice (Service aparate RX)
Produsele oferite
- NU EXISTĂ produse fizice pe care MED-INNO să le comercializeze sau care să fie în orice fel descrise sau ofertate prin intermediul Website-ului.
4. Tarife (prețuri)
Societatea MED-INNO nu este plătitoare de TVA. Tarifele afișate pe Website MED-INNO sunt exprimate în RON (lei) și reprezintă prețul total asociat unui serviciu / produs care se facturează către client.
Tarifele afișate pe Website MED-INNO exclud serviciul de livrare în cazul în care se referă la un produs fizic sau implică existența unuia fizic ca urmare a furnizării unui serviciu (ex. Cerificat de absolvire curs).
MED-INNO are dreptul de a modifica tarifele afișate pe Website, dar și dreptul de a modifica caracteristicile serviciilor și produselor oferite.
Până la realizarea unei comenzi / înscrieri la curs, MED-INNO își rezervă dreptul de a modifica prețurile în orice moment, iar MED-INNO nu oferă garanții de preț sau rambursări în situația unei reduceri a prețului sau a unei oferte promoționale făcute ulterior unei comenzi / înscrieri / achiziții.
5. Modalitatea de plată
Plata se poate face numai prin transfer bancar (ordin de plată)
- Plata se face doar în baza facturii proforme sau facturii fiscale emise de MED-INNO, apoi transmise prin e-mail către Client.
- Procesarea comenzii și prestarea serviciilor sau livrarea produselor se va efectua după confirmarea plății, în contul de mai jos conform facturii emise în urma comenzii/înscrierii clientului.
Beneficiar: MED-INNO TIME SRL
Cod unic de înregistrare (CUI): 41018676
Cont bancar: RO92 BREL 0002 0020 1417 0100 – Libra Internet Bank
Momentan NU EXISTĂ disponibilitatea de achiziție directă prin intermediul Websiteului (adică plată online cu cardul direct pe website).
6. Termene de plată, suspendare/anulare, taxe adiționale
Contravaloarea facturii se achită de către Client în termen de maxim 5 zile calendaristice de la data emiterii acesteia, în cazul în care nu este menționată o altă perioadă de valabilitate a respectivului document fiscal.
Depăşirea datei scadente a facturii pentru plată unui produs/serviciu din partea Clientului către MED-INNO duce la anularea comenzii/înscrierii. (Exemplu: În cazul serviciului de participare la programul de pregătire în radioprotecție, prin neplata facturii în termen, se anulează înscrierea la curs).
MED-INNO va încerca să comunice/reamintească Clientului despre apropierea de final a perioadei de valabilitate a facturii transmise acestuia, însă acest lucru nu reprezintă o obligație; ca atare nici nu poate fi menționată de client ca fiind o circumstanță de neplată.
7. Livrarea produselor / Prestarea serviciilor
7.1 Livrarea produselor fizice
NU EXISTĂ produse fizice pe care MED-INNO să le comercializeze sau care să fie în orice fel descrise sau ofertate prin intermediul Website-ului.
Livrarea produselor fizice rezultate ca urmare a furnizării unui serviciu (ex. Cerificat de absolvire a unui curs), se face prin curierat rapid. Acest serviciu de transport al produsului fizic nu aparține societății MED-INNO și implicit nu este inclus în factura transmisă către Client. Ca atare transportul se plătește de către Client direct societății de curierat rapid pe baza documentelor fiscale emise de către aceasta.
7.2 Prestarea serviciilor de formare profesională (cursuri)
MED-INNO organizează cursuri de protecție radiologică, iar prestarea acestor servicii de formare profesională se desfășoară integral ONLINE.
Cursurile de radioprotecție organizate de MED-INNO sunt avizate de către CNCAN.
Societatea, prin intermediul Website-ului, deruleză inițial înscrierile la cursuri.
7.2.1 Pagina de descriere a cursului de radioprotecție
Pagina de descriere a cursului de radioprotecție oferă Clientului minim următoarele informații:
- Perioadă desfășurare
- Locație desfășurare: Online (prin portal Zoom Pro sau o platformă echivalentă), în sala de curs sau în mod hibrid
- Cui se adresează cursul
- Domeniul și practica programului de pregătire
- Documentul obținut de participant după parcurgerea completă a cursului și respectarea condițiilor de absolvire: Certificat de absolvire, trimis în format tipărit – semnat – ștampilat, prin curierat rapid
7.2.2 Înscrierea participantului
În continuarea descrierii cursului din pagina website-ului, Clientul are la dispoziție formularul de înscriere. Informațiile necesare pentru înscriere sunt:
a) Nume, Prenume participant
b) Email – necesar pentru transmiterea facturii, apoi după plată este necesară la transmiterea documentației electronice asociate cursului și testului grilă final, precum și pentru transmiterea invitației de logare la curs.
c) Telefonul mobil al participantului
d) CNP – necesar pentru declararea identității sale către CNCAN, respectiv pentru procesul-verbal de verificare a cunoștințelor care anexează Certificatul de absolvire
e) Seria și nr cărții de identitate – necesare pentru declararea identității participantului către CNCAN, respectiv pentru procesul-verbal de verificare a cunoștințelor care anexează Certificatul de absolvire
f) Localitatea și județul de naștere al participantului – se notează în Certificatul de absolvire
g) Nume Spital / Clinică unde participantul lucrează – se notează în Certificatul de absolvire
h) Funcția deținută de participant în Spital / Clinică – se notează în Certificatul de absolvire
i) Profesia participantului – se notează în Certificatul de absolvire
j) Nume societate / Persoană fizică plătitoare – necesar pentru facturare
k) CUI / CNP plătitor – necesar pentru facturare
l) Stradă, Localitate, Județ al plătitoruli – necesar pentru facturare
m) Adresa completă pt livrare prin curierat rapid a certificatului de abolvire
Notă: Aceste date de identitate transmise de către Client nu sunt memorate și în nicun fel reținute de către serverul Website-ului. MED-INNO nu utilizează aceste date transmise de Client în scop de marketing agresiv. MED-INNO respectă condițiile GDPR, respectiv declară prin prezenta și vă asigură că NU divulgă informațiile cu caracter personal niciunei terțe părți.
7.2.3 Facturarea serviciului
Facturarea serviciului oferit de MED-INNO privind paticiparea la curs se face către client având, obligatoriu în anexa documentului fiscal, avizul de curs emis de CNCAN și fișa de înscriere a participantului/participanților la curs. Serviciul facturat reprezintă serviciul de instruire / perfecționare / participare la curs, NU reprezintă vânzarea certificatului de absolvire. Emiterea unui certificat de absolvire reprezintă faptul că participantul a urmat cursul și a îndeplinit condițiile necesare de absolvire a acestuia (vezi pct. 7.2.5).
7.2.4 Desfășurarea cursului
Desfășurarea cursului se realizează în modul menționat în oferta publică (pct. 7.2.1) prezentată pe website, la pagina de înscriere.
Modurile disponibile sunt:
- online
- în sala de curs
- hibrid
Modul de desfășurare a cursului va fi notat automat și în fișa de înscriere pe care participantul o va completa, iar această fișă va face parte din factura 7.2.3 care se plătește de solicitant.
7.2.4.1 Pentru modul de esfășurare online
Pentru modul de desfășurare online a cursului, MED-INNO pune la dispoziție participantului la curs următoarele:
- link de conectare (ex: la platforma Zoom, etc) prin care va avea posibilitatea de a urmări video materialul de prezentare, auzi explicațiile, respectiv interacționa cu lectorii pentru adresarea de întrebări pentru clarificare
- materialul de curs prezentat video și explicat audio în formatul exportat tip fișier(e) .pdf
- link de conectare pentru susținerea online a testului grilă final cu scopul de a demonstra cunoștințele de radioprotecție acumulate în urma prezenței de 100% la curs
Prezența la cursul online se consideră adecvată și validă numai dacă participantul a urmărit conținutul video și audio fără a desfășura simultan alte activități (precum condusul auto, mers la locul de muncă, activități casnice sau de altă natură, etc) care pot altera transferul de cunoștințe din partea lectorilor către participantul la curs.
7.2.4.2 Pentru modurile de desfășuare în sala de curs și hibrid
Pentru modurile în sala de curs și hibrid condițiile sunt stabilite în mod particular în funcție de caracteristicile specifice fiecărui curs în parte, respectiv transmise participantului pentru a avea cunoștință de acestea ca și condiții de participare înainte de momentul de plată.
7.2.5 Eliberarea certificatului de absolvire
Eliberarea certificatului de absolvire se face prin respectarea următoarelor condiții din partea participantului:
a) Prezență online 100%, pe întreaga perioadă de desfășurare a cursului conform pct 7.2.4.1. Verificarea prezenței la curs se face de multiple ori, inopinat, de către CNCAN, precum și regulat de către software-urile specializate ale organizatorului MED-INNO (într-un mod neanunțat și nedetectabil de către participanți, dar perfect justificabile dpdv legal în fața CNCAN-ului și/sau în instanță).
b) Promovarea testului grilă online cu 30 întrebări. Durată alocată completării – 45 minute. Promovarea se face prin răspunderea corectă la minim 24 din totalul de 30 întrebări. Documentația de suport a acestui test va fi transmisă în format electronic participantului (adică un fișier către email-ul declarat la pct 7.2.2 b), precum și va fi discutată de-a lungul materialului de curs predat.
Aceste condiții pentru eliberarea certificatului de absolvire sunt impuse de către CNCAN prin normative și în mod insistent în cadrul avizului de curs.
În cazul în care nu se respectă oricare din aceste condiții (a) și (b) din partea unui participant, nu se va putea emite certificatul de absolvire al acestuia. Respingerea participantului prin încălcarea acestor condiții nu exonerează plătitorul privind costul participării la curs, deoarece serviciul pus la dispoziție de organizatorul MED-INNO, conform facturii, este „Participarea la curs”, nu vânzarea certificatului. Astfel din culpă exclusivă a participantului nu se poate returna valoarea plătită.
7.2.6 Aspecte finale pentru buna desfășurare a cursului
După achitarea facturii se transmite de MED-INNO în 24-48 ore către email-ul declarat de participant la înscriere (pct 7.2.2 b), următoarele:
Titlu email: „Invitație de participare la curs Nivel …….. din data ……………”
- Link de participare prin Zoom. Fapt care necesită să aveți instalată aplicația Zoom pe dispozitivul electronic cu care veți participa la curs.
- Orarul exact al cursului, însemnând denumirea modulelor de curs și a sumarului materiei predate, orele de desfășurare, lectorii care vor susține acele module, pauzele dintre module.
- Fișierul cu totalul de întrebări posibile de la testul grilă online care va fi susținut la sfârșitul cursului de către participant pentru absolvire. Acest fișier este, de asemenea, foarte util și binevenit pentru eventualele examene susținute pe viitor și la CNCAN, în funcție de alegerile pe care le va face participantul mai departe în mod particular.
Veriicarea emailului de către participant este responsabilitatea sa exclusivă. Securitatea emailului trimis de către MED-INNO este sub licență plătită Google Workspace, așadar nu este așteptată intrarea în Spam, însă pentru orice asigurare, dacă emailul nu a sosit în Inbox, vă rugăm verificați și această secțiune Spam.
Cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal privind falsul în declarații, participantul declară pe propria sa răspundere că dispune de acces la internet și la mijloacele electronice necesare participării la cursul de radioprotecție în sistem „online” .
Verificarea prezenței la curs se va face de multiple ori, inopinat, de către CNCAN, pentru vizualizarea participantului la curs (adică cu camera video pornită + sunet, deci asigurați-vă că dispuneți de un dispozitiv electronic care permite aceste funcții).
Prin neprezentarea participantului la curs încă de la începutul desfășurării programului, se consideră absență. Posibila motivație a participantului că nu a primit emailul cu link-ul de participare nu reprezintă o motivație susținută legal atâta vreme cât organizatorul MED-INNO poate demonstra transmiterea acestuia spre adresa declarată în formularul de înscriere (vezi pct 7.2.2 b). De aceea este importantă scrierea din partea participantului a adresei sale corecte de email personal, precum și utilizarea/frecventarea acesteia (ex: să nu fie un email secundar/pasiv/neutilizat/neverificat, sau email general de office@ care nu ajunge direct la participant, etc). În cazul în care adresa email din formularul de înscriere de mai jos nu este cea adecvată în acest sens pentru comunicarea și urmărirea dvs activă, vă rugăm informați-ne în scris prin email pentru o înlocuire.
Mai departe, înregistrarea absenței participantului oricând pe durata programului de pregătire (curs) duce la eliminarea acestuia din curs, ori posibilitatea de participare în continuare la curs fără dreptul de a susține examenul grilă online de absolvire.
8. Dreptul de retragere
8.1 Pentru produse fizice
NU EXISTĂ produse fizice pe care MED-INNO să le comercializeze sau care să fie în orice fel descrise sau ofertate prin intermediul Website-ului.
8.2 Pentru servicii de formare profesională (cursuri)
Clientul se poate retrage oricând din momentul înscrierii la curs până la momentul primirii email-ului transmis de MED-INNO conform pct. 7.2.5 paragraf 1 (email care este transmis în 24-48 ore după plată).
Din momentul în care a recepționat emailul transmis de MED-INNO conform pct. 7.2.5 paragraf 1 în 24-48 ore după plată, Clientul nu se mai poate retrage din contractul care are ca scop furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material (cunoscând faptul că prestarea serviciului / cursului se desfășoară integral online, conform pct. 7.2 alin. 1). Conform OUG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță acesta nu poate fi întrerupt dacă dacă prestarea serviciului a început, iar Clientul a primit conținut digital care face parte integrantă din contractul încheiat.
9. Rezilierea
La cererea clientului, un contract de servicii încheiat cu MED-INNO poate fi reziliat cu o notificare prealabilă de 30 (treizeci) de zile. Cererile de reziliere nu vor fi acceptate atât timp cât Clientul prezintă restanțe de plată. Cererile de reziliere vor fi comunicate în scris prin email sau scrisoare trimisă prin poștă la adresa de corespondență a MED-INNO.
În cazul în care clientul solicită denunțarea contractului (cu excepția dreptului de retragere) fără a exista o culpă a Prestatorului, MED-INNO nu va restitui prețul calculat și achitat în avans de către Client pentru servicii, diferența fiind păstrată de către MED-INNO cu titlu de daune interese în considerarea faptului că Clientul a beneficiat de pregătiri gratuite ale serviciului și/sau reducere la efectuarea plății în avans.
MED-INNO sau Clientul pot rezilia acordul (fără a-și prejudicia celelalte drepturi) în cazul în care una dintre părțile implicate încalcă în mod semnificativ acordul (incluzând, dar fără a se limita la o încalcare a Politicii de utilizare acceptabilă de către client).
10. Clauze finale
Pentru evitarea oricărui dubiu, utilizatorul/clientul este de acord cu faptul că vizitarea Website-ului și continuarea navigării pe acesta reprezintă consimțământul expres și neechivoc al respectivei persoane privitor la întregul conținut al Termenilor și Condițiilor, Politicii de utilizare a cookie-urilor și al Politicii de Confidențialitate. MED-INNO își rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral și oricând aceste prevederi, fără obligația de notificare prealabilă a Utilizatorului. În acest sens, utilizatorul/clientul iși asumă obligația de a se informa în mod continuu, referitor la conținutul acestor politici și/sau prevederi, prin consultarea Website-ului.
11. Informații suplimentare, conform legislației în vigoare
11.1 Ce se întâmplă în cazul în care nu MED-INNO nu poate executa contractul?
În cazul în care MED-INNO nu şi-a îndeplinit obligația de a presta serviciile în momentul convenit cu Clientul (sau conform legislației în termenul de maxim 30 de zile de la data convenită), Clientul îi solicită să presteze serviciile într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. În cazul în care MED-INNO nu prestează serviciile în termenul suplimentar respectiv, Clientul are dreptul, după caz, la rezoluțiunea sau rezilierea contractului.
În cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului, MED-INNO rambursează fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către Client şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat către MED-INNO decizia sa de terminare a contractului.